O dobrą pracę

Boże, Ty poleciłeś ludziom, aby przez trud pracy czynili sobie ziemię poddaną i w ten sposób uczestniczyli w Twoim dziele stwarzania świata. Przez wstawiennictwo Błogosławionego Jakuba, który ofiarną pracą apostolską pragnął wszystkich przyprowadzić do Ciebie i odnowić w ludziach Twój obraz, pokornie proszę Cię, Boże, o dobrą pracę. Spraw, aby przyczyniła się ona do mojego uświęcenia, zapewniła godne życie mnie i moim bliskim oraz służyła dobru innych ludzi. Pobłogosław mi, Boże, oraz daj mi chęci, zdolności i siły do sumiennego jej wykonywania, aby przez mój trud i zaangażowanie praca ta pomnażała Twoją chwałę i przynosiła pokój ludziom. Błogosławiony Jakubie, módl się za mną i wyproś mi łaskę dobrej pracy!


w: Ks. Cyprian Kostrzewa SSP, Błogosławiony Jakuba Alberione, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

Komentarze